FAQ - Veelgestelde Vragen

Je kunt reserveren door het reserveringsformulier op onze website in te vullen. Na het versturen van dit formulier zullen wij de beschikbaarheid van de activiteit op die datum en tijd bekijken. We sturen zo snel mogelijk een bevestiging terug.

Heb je nog vragen die hier niet beantwoord worden, dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.
Dit kun je doen door het contactformulier in te vullen, te mailen naar info@dagjehorstaandemaas.nl of te bellen met 06-27344645.

Ja, alle prijzen die we op onze website noemen zijn inclusief BTW. Je hoeft er dus niet bang voor te zijn dat er nog een 9% of 21% bovenop komt bij het afrekenen.

Mocht je nog een wijziging willen aanbrengen in je reservering dan vragen we contact met ons op te nemen. Vaak zijn we de moeilijkste niet! 
Toch zullen we in een aantal gevallen moeten vasthouden aan onze Algemene Voorwaarden  waarin ook onze wijzigings- en annuleringsvoorwaarden zijn opgenomen.

Mocht je onverhoopt de reservering willen annuleren dan vragen we contact met ons op te nemen. Per geval zullen we bekijken wat de mogelijkheden zijn. Hiervoor houden we vast aan onze Algemene Voorwaarden  waarin ook onze wijzigings- en annuleringsvoorwaarden zijn opgenomen.

Dagje Horst aan de Maas werkt samen met verschillende locaties. Het is dus afhankelijk van de gekozen activiteit waar deze zal plaatsvinden. Kom je bijvoorbeeld voor de Escape Room, dan ontvangen we je graag bij Liesbeth’s Grand Café in Horst. Kom je voor één van onze andere activiteiten dan zien we bij Muziekcafé ‘de Buun’.

Afhankelijk van de drukte kunnen we altijd afwijken van de locatie. Kijk daarom goed in je reserveringsbevestiging op welke locatie je wordt verwacht.

Muziekcafé ‘de Buun’ is gelegen aan de Loevestraat 14, 5961TX te Horst.

Liesbeth’s Grand Café is gelegen aan de Jacob Merlostraat 1, 5961AA te Horst. Let er op dat dit adres niet met de auto te bereiken is. Bekijk bij de volgende vraag  waar je kunt parkeren.

De parkeermogelijkheden zijn afhankelijk van de startlocatie.

Start jullie activiteit bij Liesbeth’s Grand Café? Dan kun je parkeren aan het Rode Kruisplein (lang parkeren), Smidseplein (2 uur, parkeerschijf) of Kerkeveld (2 uur, parkeerschijf). Vanuit hier loop je het centrum in waar je aan het Wilhelminaplein de ingang vind!

Start je activiteit bij Muziekcafé ‘de Buun’? Dan kun je parkeren aan de Torenstraat (2 uur, parkeerschijf) of het Rode Kruisplein (lang parkeren).

Voor de activiteiten is dit in de regel geen enkel probleem. Neem voor de zekerheid altijd even contact met ons op en vermeld het binnen het reserveringsformulier.

Wel is het zo dat er voor het minimum aantal personen betaald dient te worden. Je bent dus iets duurder uit dan normaal.

Al onze prijzen zijn gebaseerd op groepen. In principe hebben we dus geen kortingen voor. Ben je echter met een groep groter dan 50 personen? Neem dan even contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

De minimumleeftijd die we bij elke activiteit stellen is een leeftijd waarvan wij denken dat ze op een leuke manier deel kunnen nemen aan de activiteit. Bij onze Escape Room stellen we deze minimumleeftijd omdat het wellicht wat spannend kan zijn.

Wil je toch graag kinderen meenemen die nog niet tot de minimumleeftijd komen? Neem dan even contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Wij werken inderdaad graag samen met verschillende Horster ondernemers om een totaalpakket te kunnen aanbieden. Zo wordt de catering verzorgd door de mannen van HIC Catering en komt de drank van Slijterij- en Drankenhandel Weijs. Tenten inclusief inrichting komen van Partyverhuur Tacken.
Daarnaast werken we nog met een aantal vaste locaties voor onze activiteiten zoals Liesbeth’s Grand Café en Muziekcafé ‘de Buun’

De naam zegt het al, ‘compleet verzorgd’. Dit wil uiteraard zeggen dat wij zoveel mogelijk zorgen en organisatie uit handen nemen. We zullen uiteraard even contact hebben om de wensen en mogelijkheden te bespreken. Wanneer dit akkoord is gaan wij aan de slag.

Op locatie

Heb je het een ‘compleet verzorgd’-pakket gereserveerd voor op locatie? Dan zullen wij je laten weten wanneer we de tent komen plaatsen en wanneer we weer alles komen afbreken. Het gemakkelijkste is wanneer wij vrij toegang tot de locatie of het terrein hebben zodat we je zo min mogelijk hoeven lastig te vallen.

Zaal

Heb je een ‘compleet verzorgd’-pakket gereserveerd op één van onze locaties? Dan heb je hier geen omkijken naar. Wij zullen er zorg voor dragen dat alles wordt ingericht en neergezet. Het enige dat jullie hoeven te doen is binnenkomen en genieten!

Heb je een arrangement gereserveerd inclusief eten- en/of drinken, dan kan het natuurlijk zijn dat er deelnemers zijn met dieetwensen, bijvoorbeeld in verband met een allergie. We willen je vragen contact met ons op te nemen zodat we dit goed kunnen noteren en doorgeven aan onze chefkok!